kungalu kungalu
170
BLOG

Jak uporządkować swoje komentarze na S24?

kungalu kungalu Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 6


Celem działania jest tu szybkie odnajdywanie notek wcześniej przez nas komentowanych. Chodzi, też aby to robić wewnątrz S24, bez korzystania z usług Fb.

Wydawałoby się, że bez dawnej opcji menu: 'moje komentarze' będzie to trudne

Jest jednak na to prosta metoda:


1) Czytając notkę na czyimś blogu, wstawiam komentarz.


2) Pod tekstem każdej notki mamy żółty pasek i tam jest opcja z gwiazdką 'Obserwuj notkę' -zaznaczam myszką tę gwiazdkę, która wtedy zalewa się czarnym kolorem.


3) Teraz mogę zgasić komputer i zająć się prawdziwą robotą.


4) Wracam i loguję się w S24 i w prawym górnym rogu ekranu, tuż za ikonką mojego awatara, jest czarna gwiazdka i po najechaniu nań myszką pojawia się napis 'Obserwowane'. Klikam gwiazdkę i pokazuje się lista wybranych notek (w podopcji NOTKI), a ostatnio wybrana notka jest pierwsza z lewej.


5) Klikam w ikonkę notki i na ekranie pojawia się ostatnio komentowana notka. Tam mogę prowadzić dalszą dyskusję.


6) Kiedy znudzi mi się kontakt z komentowaną notką, to po wejściu w 'Obserwowane' notki (jak w p.4) na liście odnajduję tę notkę i klikam pod nią napis 'Nie obserwuj'. Notka znika z listy.


Czyli mamy kontrolę nad lokalizacją komentarzy. Może nie tak klarowną jak poprzednio, ale daje się z tym żyć.

Mam nadzieję, że to pomogło niektórym czytelnikom S24.

Jeśli tak, to zachęcam do dania mi tipsa na piwo, przy którym napiszę coś grzecznego. ;) A mój adres bitcoinowy znajdziecie w prawym górnym rogu bloga -białym kolorem druku pisany. Jeśli ktoś nie ma konta bitcoinowego, to sporo wyjaśnień i sugestii jest w mojej notce TU.



Zapraszam do nowego świata.

image

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura