kungalu kungalu
240
BLOG

Jak odpowiadać na komentarze do notki -bez Fb ?

kungalu kungalu Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Niektórzy zawieszają odpowiedzi na komentarze i ewentualnie odpowiadają w kolejnych notkach. Trochę mnie razi to gwiazdorzenie, bo zakładają, że czytelnik będzie czytał jego kolejną notkę, napisaną nie wiadomo kiedy.

A przecież można odpowiadać na komentarze o wiele wygodniej dla wszystkich. Piszemy notkę, którą potem przecież zawsze można edytować.

Więc można edytować notkę i pod jej zasadniczym tekstem pisać odpowiedzi na komentarze.


Ja tego nie muszę robić, bo od wielu lat miałem konto na Fb (a właściwiej mój awatar, z danymi ogłupiającymi system), które traktowałem jako magazyn linków, a teraz przydaje się do czegoś więcej.

Jak przechodząc przez ulicę uważamy na pojazdy, tak i uważajmy na swoje wpisy na Fb.

A jeśli się machniemy z jakąś daną, to zróbmy ogłupianie informacyjne, jak to robią politycy -nie ma problemu. To nie znaczy, że jesteśmy źli, bo kłamiemy, ale by przetrwać musimy kłamać zbójom korporacyjnym, którzy wcisnęli nam swoje prawa, metodą siłową. Kłamać nie należy osobom prywatnym, o naszym statusie.






Przykład:

###########################################################################

Tu mógłbym odpowiadać na komentarze,

ale wolę np. skierować uwagę chętnych wrażeń do mojej poprzedniej notki, tak dla zabawy.



kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura