kungalu kungalu
78
BLOG

Praca a robota

kungalu kungalu Gospodarka Obserwuj notkę 0

Może warto rozróżnić te dwa słowa, nadając im dodatkowe sensy. -To szczegół, a cała opowieść jest w filmiku poniżej. Oraz tematy:

  • waluty komplementarne;
  • ukrócić samowolę banków;
  • dywidenda państwowa (BDP).

 


 

 

Zwróciłem uwage na kwestię amortyzacji. Nasza gospodarka jest peryferyjna do Niemiec i teraz rozwijając ją może warto ominąć ich błędy -stawiać na gałęzie hi-tech, ale wymagające minimalnej amortyzacji, co w przyszłych latach nie wymusi nam ekstra wydatków, na koszty modernizacji parku maszyn. Nie chodzi mi tu o jakieś absolutne rozwiązania, tylko o korzystne kosztowo proporcje i prorozwojowe rozwiązania podatkowe. To mnie zastanowiło, ale może się mylę, może jednak zostawić tę amortyzachę jak jest.

Odnośnie walut, to na moje wyczucie (była mowa o luce popytowej ok.35%) jest nowe miejsce i dla walut lokalnych i dla globalnych kryptowalut. Oczywiście te waluty 'zjadają obiadek' globalnemu banksterstwu, co wywołuje ich wściekłe ataki widoczne i niewidoczne na serwery nowych usług iternetowych, naciski na polityków by penalizować nowości itd.

Dlatego tak ważne jest, abyśmy mieli prawdziwych reprezentantów, tworzących prawo w Polsce, a nie polegali na łasce wodzusiów (których można zastraszyć, przekupić, zlikwidować).

 

 

 

 

 

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka