kungalu kungalu
410
BLOG

Oj, Bolo, Bolo

kungalu kungalu Polityka Obserwuj notkę 5

 

Niechaj się Bolek o chwałę nie prosi,
Bo kiedy Bolek do ojcowizny wróci,
To każdy kmiotek Bolka racje skosi,
Każda mu dziewka ze wzgardą zanuci,
Nim Bolo kwiknie, nim gwiazdeczka zleci
Słuchaj-bo to są najlepsi poeci.

Gwiazdy błękitne, kwiateczki czerwone
Będą ci całe poemata składać.
Ja bym to samo powiedział, co one,
Bo ja się od nich nauczyłem gadać;
Bo tam, gdzie Bolka srebrne słowa płyną,
Byłem ja niegdyś, jak one, dzieciną.

Dzisiaj wygodnie Bolo się wymościł
I dalej los nas nieszczęśliwy goni.
Przywiedź nam, Boże, od tych gwiazd światłości,
Przywiedź nam, Boże, z tamtych kwiatów woni,
Bo mam zaprawdę odmłodnieć potrzeba.
Wróćcie do kraju poszukiwacze chleba.

 

 

 

 

 

 

 

 

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka