kungalu kungalu
308
BLOG

TO KAŻDY POWINIEN ZROZUMIEĆ

kungalu kungalu Gospodarka Obserwuj notkę 0

 

Dziennikarze:  może to już wiecie, ale odświeżcie sobie i nauczcie się na pamięć.

Państwo: Staniszkis, Kaczyński, Bugaj ... koniecznie to zrozumcie, to powinno pasować do waszych poglądów.

Panowie: Rostowski, Bielecki, Boni ... wy to musicie pojąć tym bardziej.

Panie: JKM -pana teorie , kiedyś atrakcyjne, dziś już trącą myszką (szczególnie w świetle tego filmu).

Lewico: ty i tak masz to gdzieś.

Szlachetni kibole i narodowcy: (dlaczego nie -skoro do zaprzańców mówi się ekscelencjo) - wy też to zrozumcie, bo jesteście siłą i macie honor.

Wszycy inni: każdy będzie tego potrzebował, aby nie zwariować, w wariujacym świecie.

Ja: wydawało mi się, że to wszystko już znam (a wapno w mózgu już skrystalizowało mi poglądy), ale gdy ułożyć wszystko jak w tym fimie, to jednak stwierdzam, że moje poglądy będą jeszcze ewoluowały.

 

 
 

 

Znacie powiedzenie: kto pierwszy ten lepszy? Jakże by nie, więc który kraj wcześniej zacznie uwzględniać owe pokazane idee, ten kraj poniesie mniejsze straty, jako koszty zmiany!

 

 

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka